Taisyklės

Pacientų etiketas

  1. Prieš procedūrą atvykite 10 – 15 minučių anksčiau nei paskirtas laikas, tuomet Jus turėsite pakankamai laiko pasiruošti procedūrai. Vėlavimai gali sutrumpinti Jūsų procedūros laiką;
  2. Informuokite specialistą apie vartojamus vaistus, kurie Jūsų nuomone gali turėti įtakos Jūsų sveikatai atlikus procedūrą;
  3. Pasitarkite su specialistu dėl specifinių problemų, kurios susijusios su Jūsų sveikata ir poreikiais. Prašome informuoti, jei turite alerginių problemų ar rimtų susirgimų;
  4. Rezervuodami laiką procedūrai, informuokite, jei esate nėščia ar maitinate krūtimi;
  5. Procedūrų metu dėvėkite vienkartinius apatinius, kuriuos Jums pasiūlys. Jei norite galite dėvėti savo apatinį trikotažą, tačiau kai kurių procedūrų metu jis gali būti išteptas procedūrai naudojamomis kosmetinėmis priemonėmis;
  6. Prieš kūno šveitimą, kūno įvyniojimus, rekomenduojame procedūros dieną nesiskusti. Naudojamos priemonės gali suerzinti odą;
  7. Po procedūros neskubėkite, ramiai pagulėkite maždaug 3 – 5 minutes, kad organizmas atsigautų po seanso. Nepamirškite, kad po jūsų dar reikia paruošti kabinetą kitam lankytojui, tad neužtrukite ilgiau nei 7-10 minučių;
  8. Išsakykite savo pageidavimus ar atsiliepimus specialistui ar administratorei. Visada norime gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų, pradedant nuo kabineto temperatūros, muzikos garsumo iki procedūros atlikimo kokybės;
  9. Vizito metu prašome išjungti savo mobiliuosius telefonus;
  10. Už gerą aptarnavimą ir tinkamai suteiktas paslaugas specialistą galite įvertinti palikdami arbatpinigių.

Paslaugų teikimo ir apmokėjimo taisyklės

  1. Jeigu perkant daugiau kaip 1 masažą, paslaugos registruojamos tik po apmokėjimo per elektroninę sistemą, banko pavedimu gavimo ar atsiskaitymo mūsų salone su MOQ.LT aplikacija.
  2. Kai mes gaunam apmokėjimą už paslaugas, klientas registruoją procedūros laiką mūsų salone.
  3. Po apmokėjimo klientui yra priskiriamas laikas. Klientas prieš vizitą gauna priminimą Sms ar elektroniniu paštu apie jam numatytą datą ir laiką.
  4. Siekiant užtikrinti paslaugų kokybę, klientams, kurie į masažą be išankstinio informavimo vėluoja 20 minučių, masažas neatliekamas.
  5. Klientas apie savo neatvykimą telefonu, trumpąja žinute ar elektroniniu paštu privalo pranešti likus ne mažiau 24 valandoms iki jam numatyto masažo suteikimo laiko.
  6. Jei klientas apie neatvykimą neinformuoja mūsų darbuotojų taip, kaip nustatyta paslaugų teikimo taisyklėse, masažas laikomas atliktas, pinigai išskaičiuojami kaip už atliktą procedūrą.
  7. Nupirktas masažus internetu privaloma atlikti per 6 mėn. nuo įsigijimo datos.
  8. Atvykus į masažą, būtina atsinešti turimą dovanų kuponą arba abonementą, nes nepateikus paslaugos įsigijimą patvirtinančio dokumento, paslaugos nebus atliekamos.
  9. Atlikdami apmokėjimą teisingai nurodykite savo kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą, jog gautumėte priminimą apie vizitą pas mus.

Mūsų privatumo politika – peržiūrėti.

SĄLYGOS IR REGISTRACIJOS TAISYKLĖS

  1. Masažus atlieka neregiai masažuotojai, kurie atiduoda visą savo širdį ir energiją dėl Jūsų geresnės savijautos!
  2. Dėl didelio pacientų srauto prieš perkant čekį būtina išankstinė registracija. Prieš čekio galiojimo pabaigą turite registruotis ne vėliau kaip prieš 2 savaites.
  3. Rezervuojant procedūros laiką būtina pateikti kupono numerį telefoninės rezervacijos metų. Atvykus į kliniką būtina pateikti atspausdintą kuponą mūsų klinikos specialistui.
  4. Vėluojant daugiau kaip 15 minučių arba neatvykus į procedūrą (iš anksto, bet ne vėliau kaip prieš 8 valandas) nepranešus klinikos specialistui, skaitoma, jog kuponas buvo panaudotas ir pinigai negrąžinami. Negalėdami atvykti, turite galimybę perduoti kuponą savo pažystamiems arba giminaičiams, draugams.