Pacientų etiketas
- Prieš procedūrą atvykite 10 – 15 minučių anksčiau nei paskirtas laikas, tuomet Jus turėsite pakankamai laiko pasiruošti procedūrai. Vėlavimai gali sutrumpinti Jūsų procedūros laiką;
- Informuokite specialistą apie vartojamus vaistus, kurie Jūsų nuomone gali turėti įtakos Jūsų sveikatai atlikus procedūrą;
- Pasitarkite su specialistu dėl specifinių problemų, kurios susijusios su Jūsų sveikata ir poreikiais. Prašome informuoti, jei turite alerginių problemų ar rimtų susirgimų;
- Rezervuodami laiką procedūrai, informuokite, jei esate nėščia ar maitinate krūtimi;
- Procedūrų metu dėvėkite vienkartinius apatinius, kuriuos Jums pasiūlys. Jei norite galite dėvėti savo apatinį trikotažą, tačiau kai kurių procedūrų metu jis gali būti išteptas procedūrai naudojamomis kosmetinėmis priemonėmis;
- Prieš kūno šveitimą, kūno įvyniojimus, rekomenduojame procedūros dieną nesiskusti. Naudojamos priemonės gali suerzinti odą;
- Po procedūros neskubėkite, ramiai pagulėkite maždaug 3 – 5 minutes, kad organizmas atsigautų po seanso. Nepamirškite, kad po jūsų dar reikia paruošti kabinetą kitam lankytojui, tad neužtrukite ilgiau nei 7-10 minučių;
- Išsakykite savo pageidavimus ar atsiliepimus specialistui ar administratorei. Visada norime gauti grįžtamąjį ryšį iš klientų, pradedant nuo kabineto temperatūros, muzikos garsumo iki procedūros atlikimo kokybės;
- Vizito metu prašome išjungti savo mobiliuosius telefonus;
- Už gerą aptarnavimą ir tinkamai suteiktas paslaugas specialistą galite įvertinti palikdami arbatpinigių.
Paslaugų teikimo ir apmokėjimo taisyklės
- Jeigu perkant daugiau kaip 1 masažą, paslaugos registruojamos tik po apmokėjimo per elektroninę sistemą, banko pavedimu gavimo ar atsiskaitymo mūsų salone su MOQ.LT aplikacija.
- Kai mes gaunam apmokėjimą už paslaugas, klientas registruoją procedūros laiką mūsų salone.
- Po apmokėjimo klientui yra priskiriamas laikas. Klientas prieš vizitą gauna priminimą Sms ar elektroniniu paštu apie jam numatytą datą ir laiką.
- Siekiant užtikrinti paslaugų kokybę, klientams, kurie į masažą be išankstinio informavimo vėluoja 20 minučių, masažas neatliekamas.
- Klientas apie savo neatvykimą telefonu, trumpąja žinute ar elektroniniu paštu privalo pranešti likus ne mažiau 24 valandoms iki jam numatyto masažo suteikimo laiko.
- Jei klientas apie neatvykimą neinformuoja mūsų darbuotojų taip, kaip nustatyta paslaugų teikimo taisyklėse, masažas laikomas atliktas, pinigai išskaičiuojami kaip už atliktą procedūrą.
- Nupirktas masažus internetu privaloma atlikti per 6 mėn. nuo įsigijimo datos.
- Atvykus į masažą, būtina atsinešti turimą dovanų kuponą arba abonementą, nes nepateikus paslaugos įsigijimą patvirtinančio dokumento, paslaugos nebus atliekamos.
- Atlikdami apmokėjimą teisingai nurodykite savo kontaktinį telefono numerį ir elektroninio pašto adresą, jog gautumėte priminimą apie vizitą pas mus.
Mūsų privatumo politika – peržiūrėti.
SĄLYGOS IR REGISTRACIJOS TAISYKLĖS
- Masažus atlieka neregiai masažuotojai, kurie atiduoda visą savo širdį ir energiją dėl Jūsų geresnės savijautos!
- Dėl didelio pacientų srauto prieš perkant čekį būtina išankstinė registracija. Prieš čekio galiojimo pabaigą turite registruotis ne vėliau kaip prieš 2 savaites.
- Rezervuojant procedūros laiką būtina pateikti kupono numerį telefoninės rezervacijos metų. Atvykus į kliniką būtina pateikti atspausdintą kuponą mūsų klinikos specialistui.
- Vėluojant daugiau kaip 15 minučių arba neatvykus į procedūrą (iš anksto, bet ne vėliau kaip prieš 8 valandas) nepranešus klinikos specialistui, skaitoma, jog kuponas buvo panaudotas ir pinigai negrąžinami. Negalėdami atvykti, turite galimybę perduoti kuponą savo pažystamiems arba giminaičiams, draugams.